четвъртък, 19 март 2009 г.

мосю Пастерми


Отдавна той задяваше мам`зел
и в близост магазин си бе наел
продаваше месо, салам, котлет,
но най-многО ядосваше Клодет,
и тъй накрай за да си отмъсти,
нахлу тя в магазин на Пастерми.

- Аз питам Ви, дали е твърд салам?!?

- Дали е твърд, самият аз не знам,
но мислите ли си, че мек салам,
дори за миг посмял бих да Ви дам?!?

- Но, моля Ви, пипнете го сама,
човек най-вярва в своята ръка!

- Не искам да си цапам аз ръце,
а имате ли шийки от прасе?

- Аз шийки от прасе ще Ви доставя,
но искам с Вас игра да поиграя,
ще Ви показва късчета месо,
а Вие ще познавате от що
е то или ако сгреши,
безмълвно ще събличате дрехИ,
една след друга, тука в магазин,
пред всяка госпожа и господин,
които пазарува във момента.

- Не искам ваште шийки аз, жаме,
та Вие май сте истинско прасе,
как си измисля някакви игри,
безсрамни да ме мен злепоставИ,
аз, дето няма толкова дрехИ
да се съблича и да си мълчи!!!
- Подайте ми кило наденицА,
че толкова народ се тук събра,
и още, измерете ми филе,
но не туй що държите, о, не, не,
и някакво парченце саздерми,
ах, сетих се и пилешки гърди,
крилца, език и няколко тръткИ.
Начукайте ми две, три пражолИ,
и малко бон филенце – тре жоли,
ще стане във тава със бешамел,
Преглъщате ли, дявола Ви взел!
.......
И после натоварила меса
в ръцете на прислужника Гастон,
тя врътна рокля и излезе вън,
с типичен за мам`зелите фасон.
А в магазинчето на Пастерми
остана тишината да виси,
в едно с висящо негово чене,
че тръгна си облечена Клодет…

Няма коментари:

Публикуване на коментар